Блог статистикасы
195
Жазбалар
4420
Өтініштер
175458
Келушілер
Облыстық Басқармалар
(жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын)
Областные управления и департаменты
(финансируемые из республиканского бюджета)

Жер салығының базалық ставкасын түзету бойынша реттеушілік әсеріне талдау нәтижелері бойынша талдамалық нысан

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қостанай облысы бойынша мемлекеттік кірістер департаментінің Қарабалық ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы» РММ

      Қарабалық аудандық мәслихатының «Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» шешімі жобасының шеңберінде

Құжат жобасының әзірлеуші «Қарабалық ауданы әкімдігінің экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» ММ

1-ҚАДАМ: Реттеу проблемалары мен мақсаттарын айқындау

1

Проблеманы және проблеманың болу себептерін айқындау (3 сөйлемнен аспайтын, еркін нысанда жазылған мәтін, нысаналы тобы мен себеп-салдарлық байланысты көрсету қажет)

Қолданыстағы реттеу үшін – проблема қалай айқындалғандығы

Осы күнге «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін 2018 жылғы                         1 қаңтапдан бастап қолданысқа енгізумен байланысты жер салығының мөлшерлемелерін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексінiң 510 –бабына сәйкес белгiленген жер салығының базалық мөлшерлемелерінің 50 пайызынан асырмай азайту немесе арттыру туралы мәселелері реттелмеген.

   Бұл ретте, Қарабалық ауданының аумағында жер салығының түзету базалық ставкаларын тарату құралдары бойынша мемлекеттің жер салығын өндіріп алуы іс жүзінде нақты экономикаға, сондай-ақ жергілікті бюджетті қалыптастыруға мүмкіндігі бар.

Сонымен қатар, бұл салық салу түрі тиісінше таратуы жүзеге асырылмайды, осы мәселені шешу жөніндегі мүмкіншіліктерді қысқартады.


Проблеманың болу фактісін растайтын және оның ауқымын көрсететін деректер бар ма (сандық өлшемде)

Қолданыстағы реттеу үшін – мұндай деректер көрсетілді ме

Жоқ ___

Бар _Х__ 2017 жылғы 31 желтоқсанға дейін әрекет ететін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексінiң 379, 381, 383-баптарымен белгіленген, «Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімі әрекетінің жойылуына байланысты «Қарабалық ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы» РММ деректеріне сәйкес, атап айтқанда жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды алып тастауы, бюджет шығындары 800 мың теңге құрайды.

Жоқ _Х__

ИӘ ___ (оларды сипаттаңыз және шамасын көрсетіңіз)

3

Кәсіпкерлік немесе кәсіби қызмет саласында міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген реттеуді немесе өзін-өзі реттеуді енгізу мақсаты қандай (ерікті нысанда сипаттаңыз)

Қолданыстағы реттеу үшін– қандай реттеу мақсаты көрсетілді

Шешімді қабылдау көрсетілген шешімдерді «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасы Кодексімен (Салық кодексі) сәйкестікке әкелуге мүмкіндік береді.

2-ҚАДАМ: Баламалар

1. Қарауға жоспарланатын баламаларды айқындау (бар нұсқаларды және Сіз қарастырып, талдайтын баламалы тәсілдерді белгілеңіз – кемінде 3 баламалы тәсілді таңдау қажет, біріктіруге болады. Баламаларды айқындау үшін төменде ұсынылған ықтимал нұсқалар тізімін пайдаланыңыз.

1. Реттеудің болмауы (қолданыстағы реттеулер үшін алып тастау)

2. Ақпараттық науқан

3. Бөлінуі тиіс, алайда қазіргі уақытта реттеуші мемлекеттік органдармен жүзеге асырылатын функциялар тізбесін көрсете отырып міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттеу *

4. Салықтардың, субсидиялардың өзгеруі, мемлекеттік сатып алу, квоталармен сауда жасау, басқа нарықтық тетіктер

5. Жауапкершілікті міндетті сақтандыру

6. Міндетті белгілеу

7. Міндетті есептілік

8. Декларациялау, хабарландыру

9. Қызмет қағидалары және олардың орындалуын тексеру (рұқсат беру құжаттарынсыз)

10. Рұқсат беру құралдары

11. Тыйым салу

12. Мемлекеттік бақылау және қадағалау

13. Жауапкершілікті енгізу (әкімшілік, қылмыстық)

2

Жоспарланатын баламалардың сипаттамасы (реттеушілік нақтылықты көрсете отырып ерікті нысанда барлық таңдалған баламалар сипатталады (жоғарыдағы тізім бойынша)

Қолданыстағы реттеу үшін– қолданыстағы реттеуге баламаларды сипаттау

1-балама Ағымдағы жағдайын сақтау

2017 жылғы 31 желтоқсанға дейін әрекет ететін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексінiң 379, 381, 383-баптарымен белгіленген, «Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімі әрекетінің жойылуына байланысты «Қарабалық ауданф бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы» РММ деректеріне сәйкес, атап айтқанда жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды алып тастауы, жыл сайын бюджет шығындары 800 мың теңге құрайды. Сонымен қатар, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асырмау.

2-балама жер салығының базалық ставкасын түзетуді (қабылдау) тарату.

Қарабалық ауданының аумағында жер салығының түзету базалық ставкаларын тарату мемлекеттің жер салығын өндіріп алуы іс жүзінде нақты экономикаға, сондай-ақ жергілікті бюджетті қалыптастыруға мүмкіндігі бар.

Әкімшілік, қылмыстық жауапкершілігі қарастырылмайды.

3-балама Жобаны қабылдау теріс әлеуметтік-экономикалық және/немесе құқықтық салдарларға дүшар етпейді.

3*

Міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттеуді енгізу нұсқасын таңдаған кезде мынадай критерийлерді көрсету қажет

1. Соңғы 5 жылды жылдар бойынша бөле отырып өзін-өзі реттеуді енгізу жоспарланып отырған саладағы жұмыс істеп тұрған кәсіби немесе кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің саны.

2. Қауымдастық (одақ) немесе Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген өзге ұйымдастырушылық-құқықтық нысандағы қолданыстағы коммерциялық емес ұйымдардың, оның ішінде, соңғы 5 жылды жылдар бойынша бөле отырып талданатын салада ерікті қатысуға (мүшелікке) негізделген өзін-өзі реттеу ұйымдарының орналасқан орнының тізбесі.

3. Әр жұмыс істейтін коммерциялық емес ұйым немесе ерікті қатысуға (мүшелікке) негізделген өзін-өзі реттеу ұйымы бойынша мыналарды көрсету қажет:

талдау жүргізу кезінде мұндай коммерциялық емес ұйым құрамына кіретін субъектілер санын:

талданатын салада нарықта шығарылған тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) жалпы санынан мұндай коммерциялық емес ұйым, ерікті қатысуға (мүшелікке) негізделген өзін-өзі реттеу ұйымының мүшелері шығарған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер көлемі:

4. 1а нысаны бойынша өзін-өзі реттеудің оңтайлы құрылымына жүргізілген таңдау нәтижелері бойынша міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген болжамдалатын өзін-өзі реттеу ұйымдарының саны.

3-ҚАДАМ: Баламалардың әсерін айқындау

3.1. Экономикалық жүйеге әсер ету

       Экономикалық жүйенің төмендегі элементтерін ескере отырып әр баламаның экономикалық жүйеге әсер етуі кезінде пайда мен шығысыларын ерікті нысанда сипаттаңыз:

1. Тауарлардың, қызметтердің, капитал мен жұмыс күшінің еркін қозғалуына, сондай-ақ халықаралық сауда мен халықаралық инвестициялық ағындарға әсері.

2. Экономикалық өсудің жалпы салдарлары.

3. Жұмыспен қамтуға, жұмыс орындарына әсері.





Пайда

Шығасылар



1 - балама

Жоқ

2017 жылғы 31 желтоқсанға дейін әрекет ететін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексінiң 379, 381, 383-баптарымен белгіленген, «Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімі әрекетінің жойылуына байланысты «Қарабалық ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы» РММ деректеріне сәйкес, атап айтқанда жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды алып тастауы, жыл сайын бюджет шығындары 800 мың теңге құрайды. Сонымен қатар, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асырмау.



2 - балама

Жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды қолданғанда, жыл сайын бюджетке қосымша түсім 800 мың теңге құрайды. Сонымен қатар, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асырылады.

Жоқ



3 - балама

Қарабалық ауданының аумағында жер салығының түзету базалық ставкаларын тарату (қолдану) мемлекеттің жер салығын өндіріп алуы іс жүзінде нақты экономикаға, сондай-ақ жергілікті бюджетті қалыптастыруға мүмкіндігі бар.

Жоқ

3.2. Бизнеске әсер ету

     Төмендегілерді міндетті түрде ескере отырып әр баламаның бизнеске әсер етуі кезінде пайдасы мен шығасыларының сипаттамасын ерікті нысанда келтіріңіз:

1. Кәсіпорындардың өнімділігі мен бәсекеге қабілеттілігіне, оның ішінде инновациялар мен дамуына әсері (өзін-өзі реттеуді енгізу кезінде бизнеске кіруде ықтимал қиындықтарды бағалау қажет).

2. Кәсіпорындардың табыстылығы мен тұрақтылығына әсері.

3. Кәсіпорын мөлшеріне байланысты шығасылардың салыстырмалы әсері (шығасылардың салыстырмалы әсері ірі кәсіпорындарға қарағанда шағын кәсіпорындар үшін жоғары бола ма).

1б-нысанына сәйкес бизнес үшін шығасыларды жеке монеталандырыңыз және есептеңіз




Пайда

Шығасылар



1-балама


Жоқ

2017 жылғы 31 желтоқсанға дейін әрекет ететін «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексінiң 379, 381, 383-баптарымен белгіленген, «Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімі әрекетінің жойылуына байланысты «Қарабалық ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы» РММ деректеріне сәйкес, атап айтқанда жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды алып тастауы, жыл сайын бюджет шығындары 800 мың теңге құрайды. Сонымен қатар, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асырмау.



1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар



-



2-балама

Жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды қолдануының айқындығы, жыл сайын бюджетке қосымша түсім 800 мың теңге құрайды. Сонымен қатар, ҚР Жаңа Кодексін іске асырады.

Жоқ



1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар



-



3-балама

Қарабалық ауданының аумағында жер салығының түзету базалық ставкаларын тарату (қолдану) мемлекеттің жер салығын өндіріп алуы іс жүзінде нақты экономикаға, сондай-ақ жергілікті бюджетті қалыптастыруға мүмкіндігі бар.


Жоқ



1б-нысаны бойынша бизнес үшін шығасылар



-

3.3 Мемлекеттік билік органдарына және жалпы қоғамға әсер ету    

Төмендегілерді міндетті түрде ескере отырып әр баламаның мемлекеттік билік органдарына және жалпы қоғамға әсер етуі кезінде пайдасы мен шығасыларының сипаттамасын ерікті нысанда келтіріңіз

1. Денсаулық пен өмір қауіпсіздігі (оның ішінде, экономикалық) үшін тәуекелдерге әсері.

2. Экономикалық қылмысты қоса алғанда, қылмысқа әсері.

3. Ықтимал сыбайластық тәуекелдер.

4. Экологияға әсері.

5. Тұтынушылық таңдаудың өзгеруі.

6. Бөлшек бағалардың өзгеруі.

7. Тұтынушылардың хабардар болуына және оларды қорғауға әсері.

1в-нысанына сәйкес реттеуді әкімшілендіруге шығасыларды жеке монеталандырыңыз және есептеңіз





Пайда

Шығысылар



1- балама

Жоқ

Мемлекеттік органмен және қоғаммен жалпы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексі іке асырылмайды, атап айтқанда жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруын қабылдамау бюджеттің жыл сайынғы шығыны 800 мың теңге құрайтын болады.

1в-нысаны бойынша әкімшілендіруге шығасылар




-



2 - балама

Жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды қолдануының айқындығы, жыл сайын бюджетке қосымша түсім 800 мың теңге құрайды.

Сонымен қатар, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асырылады.


Жоқ

1в-нысаны бойынша әкімшілендіруге шығасылар




-



3 - балама

Қарабалық ауданының аумағында жер салығының түзету базалық ставкаларын тарату (қолдану) мемлекеттің жер салығын өндіріп алуы іс жүзінде нақты экономикаға, сондай-ақ жергілікті бюджетті қалыптастыруға мүмкіндігі бар.

Жоқ

1в-нысаны бойынша әкімшілендіруге шығасылар



-

4-ҚАДАМ: Ең оңтайлы реттеу баламасын таңдау

      Реттеу нәтижелілігін бағалаудың 5-балдық жүйесінің балдарын айқындау

5 – қойылған міндет толық шешіледі (проблема бұдан әрі жойылады);

4 – қойылған міндет толықтай шешіледі (проблеманың барлық маңызды бөліктері болмайды);

3 – қойылған міндет ішінара шешіледі (проблема айтарлықтай азаяды, проблеманың ең өткір аспектілері шешіледі);

2 – қойылған міндет бірнеше аспектіде шешіледі (кейбір маңызды және өткір аспектілер қалады);

1 – қойылған міндет шешілмейді (проблема қалады)**

Нәтижелілігі бойынша рейтинг (проблеманы шешуде міндеттерге қол жеткізу)

Нәтижелілік балы (5-балдық жүйе)

Тиісті балдың берілуін түсіндіру

1- балама

1

«Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімінің жобасын қабылдамауды ескерсек, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асыру мәселелері жалғаса береді.

2- балама

5

«Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімінің жобасын қабылдаумен, сондай-ақ «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асыруы алға қойылғанміндеттер толығымен орындалады, мәселелер болмайды.

3- балама

5

Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімінің жобасын қабылдаумен, сондай-ақ «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асыруы алға қойылғанміндеттер толығымен орындалады, мәселелер болмайды.

Тиімділік бойынша рейтинг

Пайда (қорытынды)

Шығасылар (қорытынды)

1- балама

1

1

2- балама

5

5

3- балама

5

5

Ықтимал тәуекелдерді және іске асырылу тетігін айқындай отырып ең үздік баламаны таңдау (өткен екі кестенің деректерін салыстыру негізінде жүргізіледі)

Рейтинг

Ықтимал тәуекелдер және еңсерілмейтін салдарлар

Ұсынылатын реттеуді іске асыру тетігі



ұсынылатын

2-балама



1. «Жер салығының базалық мөлшерлемелерін түзету туралы» Қарабалық аудандық мәслихаты шешімінің жобасын енгізу кезеңдері мен мерзімдері 2019 жылғы 1 қаңтардан бастап.

2. Қойылған көрсеткіштерге қол жетімдігін бағалауды жүзеге асыруға және реттеуді енгізуге жауапты, уәкілетті орган Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті Қостанай облысы бойынша мемлекеттік кірістер департаментінің Қарабалық ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы» РММ

5-ҚАДАМ: Баға индикаторы

1

Барынша толық мониторинг жүргізу үшін ақпаратты жинау және талдау жүйесіндегі индикаторлар мен ұсынылатын өзгерістерді анықтаңыз (ықтимал индикаторлар және олардың өлшенуі үшін не істеу қажет) және берілген индикаторға қол жеткізуді бағалау жүзеге асырылатын ақпарат көздерін көрсетіңіз

Жер салығының базалық мөлшерлемелері пайызының жоғарылатуын қолданудағы кезінде рәсімдердің айқындылық деңгейі.

Жергілікті деңгейде жер салығының базалық мөлшерлемелері пайызының жоғарылатуын қолдануда бюджетке түсім.



2

Индикаторларды өлшеудің ұсынылатын кезеңділігі

Бес жылда бір рет



3

"Проблеманың болу фактісін растайтын және оның ауқымын көрсететін деректер" 1-қадамның 2-тармағында көрсетілген, реттеуді енгізгеннен кейін проблема ауқымының ықтимал өзгерістерін көрсететін, цифрлық өлшемдегі деректердің жоспарланатын өзгеруі (сипаттамада жоспарланатын өзгерістердің уақыт шеңберлерін көрсетіңіз)

Қолданыстағы реттеу үшін–осы реттеуді енгізгеннен кейін проблеманың өзгеру ауқымын көрсететін деректер бар ма

Жоқ____

Иә __Х__

Иә болса – оларды көрсетіңіз

Жер салығының базалық мөлшерлемелерінің пайызын арттыруды қолдануы, жыл сайын бюджетке қосымша түсім 800 мың теңге құрайды.

Сонымен қатар, «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» ҚР Кодексін іске асырады.









     * - өзін-өзі реттеуді енгізу кезінде толтырылады

      ** - 1 балды беру нұсқа дұрыс таңдалмағанын және оны мүлдем қарастыру қажеттілігінің жоқ екенін білдіреді

      Қолы _________ күні "___" ________201__ж.

1а нысаны Өзін-өзі реттеудің оңтайлы құрылымын таңдау*

Өзін-өзі реттеуге берілетін мемлекеттік функциялар тізбесі:

__________________________________________________________________.

НҚА тізбесі, оның ішінде, өзін-өзі реттеуге берілуі тиіс техникалық реттеу саласындағы НҚА тізбесі:

__________________________________________________________________.

Реттеу нәтижелілігін бағалаудың 5-балдық жүйесінің балдарын айқындау

5 – қаралатын салада/аяда қызметтің барлық спектрінің қамтылуы қамтамасыз етіледі; қоғам тарапынан өзін-өзі реттеу ұйымының саланың/аяның реттелуін дербес қамтамасыз ету қабілетіне сенімі және бекітілген стандарттар мен қағидалардың сақталуына бақылау байқалады; наразылықтар мен дауларды қарастыру тетіктері бар; өңірлерде байланыс тізбесі байқалады.

Қаралатын салада/аяда міндетті мүшелікпен кәсіпкерлердің жұмыс істеп тұрған қауымдастықтары (одақтары) бар.

4 – қаралатын салада/аяда қызметтің барлық спектрінің қамтылуы қамтамасыз етіледі; қоғам тарапынан өзін-өзі реттеу ұйымының саласының/аясының реттелуін дербес қамтамасыз ету қабілетіне сенімі және белгіленген стандарттар мен қағидалардың сақталуына бақылау байқалады; наразылықтар мен дауларды қарастыру тетіктері бар; өңірлердегі байланыс ішінара болып отыр.

Қаралатын салада/аяда міндетті мүшелікпен кәсіпкерлердің жұмыс істеп тұрған қауымдастықтары (одақтары) бар.

3 – қаралатын салада/ аяда қызметтің барлық спектрінің қамтылуы қамтамасыз етіледі; өзін-өзі реттеу ұйымының саланың/ аяның реттелуін дербес қамтамасыз ету және белгіленген стандарттар мен қағидалардың сақталуына бақылау қалпына келу сатысында; өңірлерде байланыс жоқ.

Қаралатын салада/аяда кәсіпкерлердің жұмыс істеп тұрған қауымдастықтары (одақтары) бар.

2 – қаралатын салада/ аяда қызметтің барлық спектрінің ішінара қамтылуы; өзін-өзі реттеу ұйымының саланың/аяның реттелуін дербес қамтамасыз ету және белгіленген стандарттар мен қағидалардың сақталуына бақылау мәселелері қалпына келу сатысында, наразылықтар мен дауларды қарау тетіктері бар; өңірлерде байланыс жоқ.

Қаралатын салада/аяда кәсіпкерлердің жұмыс істеп тұрған қауымдастықтары (одақтары) бар.

1 – қаралатын салада/ аяда қызметтің барлық спектрінің ішінара қамтылуы; өзін-өзі реттеу ұйымының саланың/аяның реттелуін дербес қамтамасыз ету және белгіленген стандарттар мен қағидалардың сақталуына бақылау мәселелері қалпына келу сатысында, наразылықтар мен дауларды қарау тетіктері жоқ; өңірлерде байланыс жоқ.

Қаралатын салада/аяда кәсіпкерлердің жұмыс істеп тұрған қауымдастықтары (одақтары) жоқ.**

Нәтижелілік бойынша рейтинг

Нәтижелілік балы (5-балдық жүйе)

Тиісті балдың берілуін түсіндіру

1-балама

Бір өзін-өзі реттеу ұйымы (жұмыс істеп тұрған ұйым базасында)



2-балама

Екі және одан көп, нақты саны көрсетіледі _____ (жұмыс істеп тұрған ұйым базасында)



3-балама

Өзге өзін-өзі реттеу ұйымы (мысалы, бірнеше жұмыс істеп тұрған өзін-өзі реттеу ұйымдарын шоғырландыру арқылы бір ұйымды құру және басқа).



      * - өзін-өзі реттеуді енгізу кезінде толтырылады

      ** - 1 балды беру нұсқа дұрыс таңдалмағанын және оны мүлдем қарастыру қажеттілігінің жоқ екенін білдіреді

1б-нысаны Бизнес үшін шығасыларды есептеу (монеталандыру)

Баламаны пайдалану қандай реттегіш іс-қимылды болжайды?


Иә

Жоқ

Өндіріс құралдарына инвестициялар, үй-жайлардың, зертханалардың өзгеруі, персоналды оқыту, өзге қажетті әкімшілік емес шығасылар


Х

Тәуелсіз сараптамадар, бағалаулар, қорытындылар үшін үшінші тұлғаларды пайдалану қажеттілігі


Х

Мемлекетке мерзімді түрде есеп беру (немесе есептілікті ұлғайту)


Х

Арнайы мемлекеттік тексерулер субъектісі болу (немесе тексерулер мен санкциялардың қолданыстағы режимін қатаңдату)


Х

Мемлекеттік органдардан анықтамалар мен рұқсаттар алу


Х

Міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттеуді енгізумен байланысты шығасылар


Х

Өзге (айқындау)


Х

Реттеу субъектісінің бір орта статистикалық кәсіпорнына

шығасыларды есептеу

1-кесте

Бір реттік инвестициялар

Техникалық қызмет көрсету, қолдау шығыстары (жыл ішінде)

Жиыны

Өндіріс құралдарына инвестициялар, үй-жайлардың, зертханалардың өзгеруі, персоналды оқыту




5 жылдағы шығыстар

0

0

0

2-кесте

Сараптама мен қорытынды шығыстарға

Үшінші тұлғалармен мерзімді қызмет көрсету (жыл ішінде)

Жиыны

Тәуелсіз сараптамалар, бағалаулар, қорытындылар үшін үшінші тұлғаларды пайдалану қажеттілігі

Қажет емес

Қажет емес

Х

5 жылғы шығыстар




3-кесте

Мемлекеттік баждар

Жыл ішінде жұмыс уақыты шығындарының бағасы (адам күндерді біліктілігі бойынша жалақыға көбейту)

Жиыны

Мемлекетке мерзімді түрде есеп беру

Қажет емес

Қажет емес

Х

5 жылдағы шығыстар




4-кесте

Жыл ішінде тексерушілермен жұмыс жасауға жұмыс уақыты шығынының бағасы (адам күндерді біліктілігі бойынша жалақыға көбейту)

Жыл ішінде ықтимал айыппұл санкциялары (айып бағасы оның салыну ықтималдылығына көбейтіледі)

Жиыны

Мемлекеттік тексерулер (баламасы бойынша мамандандырылған)

Қажет емес

Қажет емес

Х

5 жылдағы шығыстар




5-кесте

Құжаттар үшін мемлекеттік баждар, басқа тікелей төлемдер

Жыл ішінде оларды алуға жұмыс уақыты шығынының бағасы (адам күндерді біліктілігі бойынша жалақыға көбейту)

Жиыны

Рұқсаттарды, өзге мемлекеттік құжаттарды алу

Қажет емес

Қажет емес

Х

5 жылдағы шығыстар




6-кесте

Өзін-өзі реттеу ұйымын құрумен байланысты шығындар

Жыл ішінде өзін-өзі реттеу ұйымы жұмысшыларының жұмыс уақыты шығынының бағасы (адам күндерді біліктілігі бойынша жалақыға көбейту)

Мүліктік жауапкершілікті қамтамасыз ету

Жиыны

Міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттеуді енгізумен байланысты шығыстар




Х

5 жылдағы шығыстар





      1-6-кестелердегі деректер ("Жиыны" деген бағандағы 5 жылдағы шығыстар) қосылады___теңге

      Осы шама бұл баламаның субъектілері болып табылатын кәсіпорындар санына (кәсіпкерлік субъектілеріне) көбейтіледі _________теңге

1в-нысаны Мемлекеттік органдар үшін әкімшілік реттеу
шығасыларын есептеу (монеталандыру)

      Баламаны пайдалану қандай іс-қимылды болжайды?

      Егер балама бірнеше мемлекеттік органның жұмысын болжаса, 1-кесте олардың әрқайсысы мемлекеттік органды көрсете отырып жеке толтырылады

1-кесте

Жыл ішінде жұмыс уақыты шығынының бағасы (адам күндерді біліктілігі бойынша жалақыға көбейту)

Жиыны

Есептілікті алу және талдау

0

0

Тексеру жүргізу

0

0

Рұқсаттар беру

0

0

Өзге бақылау нысандары (айқындау)

0

0

5 жыл бойынша жиын

0

0



хат жіберу